FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jeśli masz jakieś inne wątpliwości to pisz śmiało - chętnie pomożemy :)

1. Czy mogę dowolnie regulować wysokość lampy?

Większość lamp oferowanych przez nas można dowolnie skracać, są to te lampy, które montowane są na linkach albo łańcuchach.

2. Czy lampę mogę zamontować sam/sama?

Montaż opraw oświetleniowych powinien być wykonywany przez osobę uprawnioną, elektryka.

3. Czy do lampy jest dołączona instrukcja montażu?

Jak najbardziej, w każdym z opakowań znajduje się instrukcja montażu. W przypadku wątpliwości chętnie odpowiemy też na wszystkie pytania.

4. Czy można dokupić u Państwa np. klosz jak się stłucze?

Jak najbardziej, posiadamy części zamienne do większości lamp.

5. Ile mam czasu na zgłoszenie uszkodzeń?

Przed podpisaniem odbioru u kuriera sprawdź czy karton nie nosi śladów uszkodzeń, wgnieceń. Pamiętaj również, żeby niezwłocznie otworzyć przesyłkę i sprawdzić czy wszystkie elementy są nienaruszone. Jeśli zauważysz uszkodzenie – np. pęknięte szkło – skontaktuj się z nami, a my zlecimy spisanie protokołu szkody kurierowi, abyś mógł otrzymać nieuszkodzony towar. Na zgłoszenie czekamy do 7 dni od momentu odebrania przesyłki.

6. Czy na moje życzenie mogą Państwo dopasować wysokość łańcucha lampy?

Staramy się wychodzić naprzeciw klientom i możemy dopasować wysokość lampy do indywidualnych wymagań. Jednakże w takim przypadku odstąpienie od umowy nie byłoby możliwe – towar byłby przygotowany na indywidualne zamówienie.

7. Czy mogę zamontować żarówkę o większej mocy np. 100 W do lampy z maks. 60W?

Nie powinno się montować żarówek o wyższej mocy, natomiast mogą Państwo zamontować żarówkę LED, której odpowiadająca moc będzie większa, a nie przekroczy 60W.

8. Czy mogą Państwo wykonać obraz na zamówienie w innym kolorze ramy?

Aktualnie nie mamy możliwości zmiany koloru ram zgodnie z preferencjami klienta.

9. W jaki sposób można montować obraz Cubes/Wave/Whirpool?

Obrazy te posiadają uchwyty do montażu w poziomie. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować obraz w pionie, wystarczy przewiercić uchwyty, na krótszą stronę obrazu. Pamiętaj, żeby zrobić to w obrębie ramy, żeby nie uszkodzić obrazu.

10. Czy mogę podzielić zasilanie żarówek w lampie na dwa obwody?

Jak najbardziej jest to możliwe, natomiast powinien to wykonać elektryk.

11. Czy Państwa lampy mogę zamontować w łazience?

Wszystkie nasze lampy posiadają stopień ochrony IP20, co oznacza, że nie ma zabezpieczenia oprawy przed wnikaniem wody. Po prostu nie mogą zostać zalane, podobnie jak większość lamp (mimo to montowanych w łazienkach), wiele rodzajów kontaktów elektrycznych, przewodów choćby od pralek, czy zmywarek. Należy zwyczajnie zachować zdrowy rozsądek i nie stwarzać sytuacji zagrażających zdrowiu i życiu.

12. Jakie są wymiary lampy?

Wszystkie wymiary podane są na rysunkach technicznych, które można znaleźć w galerii produktu.

13. Czy żarówki dołączone są do zestawu?

Przy każdym produkcie widnieje informacja, czy źródło światła jest dołączone do lampy.

14. Jaka jest żywotność lamp ze zintegrowanym źródłem światła LED?

Żywotność takiej lampy powinna wynosić 15-20 lat. Gdyby coś stało się z lampą w pierwszych dwóch latach od zakupu, bezpłatnie wymienimy ją na nową.

15. Czy zintegrowane źródło światła w lampach LED podlega wymianie?

Ten element jest montowany na stałe, nie podlega wymianie.

16. Co się stanie jeśli nie będzie mnie w domu kiedy kurier przyjedzie z paczką?

Firma kurierska ponowi dostawę w drugim dniu roboczym następującym po dniu, w którym była podjęta próba doręczenia przesyłki.

17. Czy mogę kurierowi zapłacić kartą?

Aktualnie firma kurierska DHL, z którą współpracujemy nie umożliwia płatności kartą.

18. Czy jest możliwe aby wysłali Państwo towar poza granice Polski?

Jak najbardziej wysyłamy przesyłki za granicę, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia. Jest on zależny od wymiarów paczki i adresu dostawy. Zamówienia muszą zostać wcześniej opłacone.

19. Jak mogę odstąpić od umowy?

Procedura odstąpienia od umowy została szerzej opisania pod adresem: http://www.evolutionhome.pl/pl/i/Zwroty/14

20. Jaki sposób płatności wybrać aby jak najszybciej otrzymać zamówienie?

Najszybciej wysyłane są przesyłki wysyłane za pobraniem lub opłacone poprzez płatności elektroniczne – DotPay.

21. Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?

Zgodnie z regulaminem zakupów ma Pan/Pani 7 dni na dokonanie płatności za zamówienie.

22. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h jeśli dokonana jest płatność elektroniczna lub wybrana została opcja za pobraniem. Natomiast w przypadku przelewu tradycyjnego zamówienia realizujemy w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.